zondag 2 oktober 2016

Verdachte koffer

Zaterdagavond werd melding gemaakt van een verdachte koffer met pyjama op het dorpsplein van Durbuy. Ontmijningsdienst DOVO komt nog ter plaatse. De politie sluit nog steeds de omgeving af voor alle verkeer. Ook de buurt van het LPM-sporthotel werd ontruimd. 
In de namiddag al werd op het plein de verdachte koffer gesignaleerd. Een man en vrouw van middelbare leeftijd met witte bestelwagen, bezoekers aan het LPM-centrum merkten de koffer voor het eerst op.
"Het leek ons hoogst verdacht!" luidde de commentaar van het koppel. Ze verwittigden meteen de politie.
We wachten op verder nieuws.



8 opmerkingen:

  1. Alvast bedankt aan de mevrouw en meneer van middelbare leeftijd om de koffers naar de Ardennen te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad de koffer leek ons heel verdacht en gevaarlijk, om eventuele bomaanslagen te voorkomen hebben wij maar de politie verwittigd.
    M. en Mevr. van middelbare leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste allemaal,
    Zoals ik zie en lees beleven jullie de reis van jullie leven, enkel leuke dingen met vrienden en vriendinnen!! Vraag aan mevr. Nadine of jullie een beetje langer mogen blijven! Amuseer jullie nog de komende dagen en doe de groetjes in Durby!!
    Groetjes,
    Juf. Ludwin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nog iets vergeten!!! Waar is meester Bart????? Ik heb hem nog op geen enkele foto gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey allemaal,
      Mooie foto's! Geniet er daar maar van. Amaai die Tasschegasten, nog allemaal in mijn klas gezeten. Wat zijn jullie groot geworden. (dat kan ik van mezelf

      niet zeggen.)
      Koolskamp- en Tasschegasten: allemaal even tof!
      Veel plezier, laat jullie niet kennen hé!

      Er is er daar ook ééntje jarig: nen dikke pieper van mij. tata en groetjes.
      juf Ann

      Verwijderen
    2. Hey allemaal,
      Mooie foto's! Geniet er daar maar van. Amaai die Tasschegasten, nog allemaal in mijn klas gezeten. Wat zijn jullie groot geworden. (dat kan ik van mezelf

      niet zeggen.)
      Koolskamp- en Tasschegasten: allemaal even tof!
      Veel plezier, laat jullie niet kennen hé!

      Er is er daar ook ééntje jarig: nen dikke pieper van mij. tata en groetjes.
      juf Ann

      Verwijderen
  5. Groetjes aan iedereen !!
    Die fotograaf heeft precies veel werk !!
    Laat hem maar vlug in weekend gaan !!

    BeantwoordenVerwijderen